Haber
2015-09-01 09:50:28
Üyelerimize Eğitim Yönetimi Denetimi Teftiş Ve Planlama Yüksek Lisans Fırsatı

GENEL AÇIKLAMALAR

  • Okan Üniversitesi Eğitim Yönetimi Denetimi Teftiş Ve Planlama Yüksek Lisans Programı
  • Eğitimler Hafta  sonu bulunduğunuz ilde verilecektir.
  • Ekim ayında dersler başlayıp 28 haftalık bir programdan oluşacaktır. Hafta sonları bulunduğumuz illerde ders alacağız. Derslerin yüzde otuzu netten onlıne olarak verilecek.
  • İllerde en az 30 kişilik grup oluşması gerekmektedir.
  • 600*12 şeklinde ödeme yapılacaktır. Toplam ücret 7200 tl olup taksitler bankaya yatırılacaktır.

 

 

2015-2016 Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yüksek Lisans Kayıt Aşamaları

2015-2016Öğretim Yılı I. Dönem Yüksek Lisans Kayıtişlemleri aşağıda belirtildiği şekilde yapılacaktır.

Yüksek Lisans Kayıt İşlemleri Nasıl Yapılır?

Yüksek Lisans aday öğrenciler, MEMURSEN AKADEMİ tarafından iller için belirlenen tarihlere kadar Yüksek Lisans Müracaatı için istenen belgeleri hazırlayınız. Kayıt için aşağıdaki üç adımı uygulayınız. 

1.  Bankaya Yüksek Lisans Kayıt Peşinatını yatırınız.

Yüksek Lisans kayıt ücreti 7.200 TL’dir.  Peşinatı olan 600TL.VAKIFBANK: iban: TR76 0001 5001 5800 7299 0431 28OKAN ÜNİVERSİTESİ hesabına  yatırınız ve dekontunu muhafaza ediniz. 

Kayıt yapan öğrencilerin, peşinatını ödediğine dair bilgiler sistemden görülebilmektedir. Peşinatı ödemeyen, eksik ya da yanlış ödeyen  öğrencilerimizinkayıtişlemleri , sistem tarafından engellendiğinden yapılamamaktadır.

2. Kayıt İçin Gerekli Evrakları hazırlayınız.

1.       Peşinatı yatırdığına dair banka dekontufotokopisi

2.       Başvuru Formu,

3.       En az dört yıllık üniversite mezunu olmak (Lisans diplomasının veya geçici mezuniyet belgesinin noter onaylı sureti )

4.       Resmi lisans not dökümünün (Transkript) ‘innoter onaylı suretiyada aslı

5.       4 adet vesikalık fotoğraf (4,5cm x 6cm),

6.       T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı fotokopisi,

7.       Askerlik Durum Belgesi fotokopisi (erkek adaylar için)

 

NOT: EKSİK EVRAK KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

3. Kayıt işlemleri için İrtibat Bürosuna gönderiniz... 

Hazırladığınız kesin kayıt için gerekli evrakları eksiksiz olarak il sendikanıza ya da SINAV AKADEMİ Yüksel Cad. Konur 1 Sok No :6 Kızılay Çankaya ANKARAadresine kargo veya posta ile gönderiniz.

Eğitim danışmanın OKŞAN KOCABAŞ            iletişim:  05070843327

oksan48@hotmail.com

 

4. Derslerinize başlayınız.

Kayıt esnasında veya daha sonra size bildirilen tarihte eğitim yerinizde hazır bulununuz.

NOT: KAYIT İPTALLERİNDE YATIRMIŞ OLDUĞUNUZ PEŞİNAT GERİ İADE EDİLMEYECEKTİR.

 

BAŞVURU FORMU için tıklayınız

 

KESİN KAYIT FORMU  için tıklayınız

 

MEMUR-SEN
KONFEDERASYONU
EĞİTİMCİLER BİRLİĞİ
SENDİKASI
Zübeyde Hanım Mahallesi Sebze Bahçeleri Caddesi No:86
Altındağ - Ankara / TÜRKİYE
Tel : 0.312 231 23 06 Faks : 0.312 230 65 28
ebs@ebs.org.tr
Copyright © Eğitim Bir Sen